CBW-garantie, zeker van je aankoop!
De aankoop van een slaapkamer meubel, bijvoorbeeld een bed of een kledingkast, is niet niks! U zal er waarschijnlijk iedere dag gebruik van maken en u wil er vanzelfsprekend dan ook een tijd mee kunnen doen. Het is ongetwijfeld ook een heel bedrag wat u eraan uit gaat geven, waar u dan ook een bepaalde zekerheid over wil hebben. Gelukkig is Slaapkamerweb een CBW- erkende winkel die, naast onze eigen hoogstaande service, extra zekerheid biedt. Maar wat houdt deze CBW- garantie nu daadwerkelijk in? We vertellen het u in dit blogartikel!CBW erkend
Koopt u bij Slaapkamerweb, dan zijn er op uw aankoop CBW-voorwaarden van toepassing, omdat wij een CBW- erkende winkel zijn. Dit geeft u verschillende voordelen, maar vooral ook zekerheid!
Het CBW hanteert algemene voorwaarden die de consument extra goed beschermd met een erkenningsregeling voorzien van drie garanties.
Tenminste 2 jaar garantie op uw aankoop
Ons streven is dat u als klant tevreden bent met uw aankoop. Dat is ook één van de redenen waarom wij het gros van onze producten zoals kasten en bedden ook kosteloos monteren. Op deze manier weten wij zeker u er het langst plezier van zult beleven, want van de kwaliteit van ons assortiment zijn we overtuigd! Ons assortiment is zorgvuldig uitgezocht op kwaliteit, door 35 jaar ervaring als slaapspecialist, onze vertrouwde contacten en ervaringen met fabrikanten kunnen we u het beste bieden voor een goede prijs.
Natuurlijk kan er ook wel eens wat misgaan, of voldoet uw aankoop niet, dan staan wij ook voor u klaar. Om u hierin alvast wat zekerheid te bieden, geven we op vele modellen passende garantie die meestal ook vermeldt staat bij de omschrijving van de producten zelf.
CBW garantie
Doordat wij een CBW erkend bedrijf zijn, zit op ons gehele assortiment sowieso 2 jaar garantie. Vaak zien we overigens dat als er echt wat mis met een product, dit zich veelal in de eerste jaren van het gebruik of eerder al laat. Wij bieden hierop een passende service aan en die de schade voor u afdekt.
Een nette aanbetalingsregeling
Omdat wij een CBW erkend bedrijf zijn, is het zo dat er een maximum aanbetalingspercentage geldt van 25% op de totale order die u bij ons plaatst. Het restantbedrag moet u dan, inclusief eventuele montagekosten (die bij ons meestal gratis zijn), op de dag van de levering voldoen.
Moet ik aanbetalen?
Na het plaatsen van uw bestelling in onze webwinkel is het bij ons zo dat u helemaal niet verplicht bent om een aanbetaling te doen. Een aanbetaling is bij ons eigenlijk pas verplicht als u een maatwerk kast besteld, omdat zo’n kast speciaal voor u op maat gemaakt wordt vragen wij hierop wel een aanbetaling met een percentage van 50% van de waarde van de complete kast.
In de praktijk werkt het bij ons zo dat u bij de stap ‘betaalmethode’ een methode van betalen kiest die u handig vindt. Hierbij heeft u de mogelijkheid om direct het gehele bedrag te betalen, het bedrag gespreid te betalen, of pas te betalen bij aflevering. Iedere betaalmethode kent zo zijn eigen voorwaarden, kies hetgeen waar u zich het beste bij voelt.
Onpartijdige geschillenbehandeling
Wij zijn een servicegericht bedrijf en met meer dan 35 jaar ervaring als slaapspecialist. Met onze webwinkel en toonzaal in Zutphen, staan wij voor kwaliteit en kwaliteit van onze leveringsdienst en montage! Als uw bestelling en diensten niet voldoen aan uw verwachtingen, zijn wij de beroerdste niet. Wij doen ons uiterste best om bij een probleem tot een oplossing te komen.
Mocht u er met ons toch niet uitkomen dan biedt het CBW u ook onafhankelijke geschillenbehandeling door Uitgesproken Zaak. Voordat u naar deze geschillencommissie stapt en uw klacht indient, wil het CBW wel dat dat u ons als winkelier altijd eerst op de hoogte stelt van uw eventuele klacht, zodat wij deze kunnen erkennen (en het kunnen proberen op te lossen) of niet erkennen.
Persoonlijk advies
Wij hopen dat de bovenstaande informatie over de CBW garantie die wij als CBW erkende winkel aan u aanbieden, u wat duidelijkheid heeft gegeven en zich wellicht wat zekerder voelt om tot aankoop over te gaan. Weet dat wij u ook altijd de mogelijkheid bieden om naar onze toonzaal te Zutphen te komen en onze producten van dichtbij te bekijken en een medewerker te spreken. Natuurlijk staan wij u ook telefonisch, mail of via de chat voor u klaar.
Heeft u een klacht over een product dan kunt u ons altijd mailen. Bent u nieuwsgierig naar onze klachtenafhandeling de service die wij verlenen? Hier vindt u alle informatie!
Ook interessant:
Slaapkamerweb; van online bestellen tot de levering bij u thuis
Waarom wij een molton adviseren
Is uw kledingkast winterklaar?
Bekijk onze contact pagina voor openingstijden van onze speciaalzaak in Zutphen en onze contact gegevens.