Klachtprocedure


Wij doen ons uiterste best om u naar tevredenheid te helpen. Helaas kan het voorkomen dat u ergens niet helemaal gelukkig mee bent. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.


Onze medewerkers van de klachtenafdeling zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

U kunt uw klacht mailen naar: service@slaapkamerweb.nl

Mocht u er met ons niet uitkomen, kunt u zich wenden tot een onafhankelijke geschillen commissie. Dit is mogelijk via de Stichting UitgesprokenZaak.nl. U kunt uw klacht indienen op www.UitgesprokenZaak.nl. U kunt zich hier tot wenden, omdat wij een CBW erkend bedrijf zijn.