Communicatie na uw bestelling
Wanneer u bij ons een bestelling plaatst, dan ontvangt u per e-mail altijd de verwachte levertijd van uw bestelling. In deze mail vermelden wij u tevens hoe bestelling geleverd gaat worden en mochten hierin opties zijn geweest, welke u heeft gekozen. Vervolgens wordt er contact met u opgenomen wanneer bij ons bekend is wanneer wij uw bestelling kunnen leveren. In afstemming met u wordt er dan een afspraak met u gemaakt voor het montage- en/ of bezorgmoment.
Sommige bestellingen sturen wij u toe als pakket via PostNL, in dat geval ontvangt u van ons ook een track&trace om uw bestelling te kunnen volgen.
Onvoorziene omstandigheden
Mochten er onvoorziene omstandigheden op een later tijdstip voordoen, waardoor de gegeven levertijd niet kan worden gehaald, dan zullen wij u hier zo snel als mogelijk over informeren.
Levertijden* per productcategorie:
* Deze genoemde levertijden zijn leidend, maar zijn niet bindend. Heeft u hier nog vragen over, neem dan gerust contact met ons op, voor meer informatie.